منم هم پوینت شدم با نسیبن تکلیف من چی ؟ :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید تقدیر نخواستم اما مهم بود بگم!
نه که ریزم دیدنم سخته !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
منم هم پوینت شدم با نسیبن تکلیف من چی ؟ :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید تقدیر نخواستم اما مهم بود بگم!
نه که ریزم دیدنم سخته !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط PUMAOC در تاریخ 19-08-10 انجام شده است
कभी हार
صحبت شما کاملاً منطقی هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed0c برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده مطرح کردم و شما هم دعوت هستید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن کنفرانس عصر 7 ام هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks